*gullungen med okt spire* Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 er det noen som har opplevd å kjenne spark en hel dag å så den neste dagen er det nesten ikke liv?synes det er rart jeg.akkurat som han bruker kreftene sine den ene dagen å hviler den andre.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det har skjedd meg flere ganger. Akkurat som den lader opp til en aktiv dag. Men du skal kjenne godt med bevegelser hver dag. Om det blir en vestentlig endring i sparkemønsteret så kontakter du føden.
deisi Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 hos meg er d iallefall sånn. Ungen kan være skikelig urolig i flere dager, åsså plutselig er d akkurat som om at all energien er brukt opp å da blir det rolig et par dager, før den er skikkelig livlig igjen. Jeg blir like bekymra hver gang, men så lenge jeg kjenner litt liv hver dag så vet jeg iallefall at den lever
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 ja det har jeg også opplevd.. Er nå 31 uker.. Opplever det ofte slik.. Men det begynner å bli mindre å mindre spark nå og mere bølging,dvs at han ruller mere ennn sparkere.. Kjenner at han beveger seg fra side til side..
Krimp Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 han hos meg er også sånn. kjempeivrig noen dager og så rolig en god stund jeg blir også like bekymra hver gang har blir rolig og prøver å erte ham litt og dytte på ham og spise noe søtt osv. Og så blir jeg like irritert på meg selv for at jeg har vært så bekymra hver gang han begynner å sparke igjen. Nå har jeg bare tre små uker igjen og jeg merker et tydeligere mønster i sparkingen. Rolige formiddager og livligere ettermiddager og kvelder. Og så et par runder med hikke hver dag
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2006 ja jeg kjenner han har begynt å bølge seg over magen er litt ekkelt men veldig koselig au.gleder meg så til jeg får holde hani armene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå