Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært til Östersund å handlet beibi-saker? Eller skjekket priser...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fødte i Østersund jeg, på ferietur hehehehe=) kom 1mnd for tidlig.

Kjempe bra sykehus! Anbefales hehehe Husker at bilstol var rimelig. Jeg var der i sommer, å et stellebord lå på ca 1000,- Det er vel ikke store forskjellene....Men husk at du får mere for norske penger i Sverige, pga kursen:)

Skrevet

Skal muligens på overnatting til Østersund til helga og da tenkte jeg og sjekke litt priser.

Kjøpte citytrille der på ferie for noen år siden. Fikk mer for pengene enn jeg ville fått her hjemme da i hvertfall.

Gleder meg til å se hva de har for noe spennende i vognes osv. der borte.

Skrevet

Da får du skjekke prisene for oss "2gutterblir3!"...

...spent på hva du finner ut..

Tror det er noen hundringser å spare, men er slett ikke sikker.

God tur 2gutterblir3!

Skrevet

dytter...

ble det noen overnatting i östersund 2 gutter blir 3? fikk du skjekket noen priser???

...venter spent..

Skrevet

Yes, det ble det. Koste oss masse med guttene i Stosjøbadet og var innom to barnebutikke.

Først en i byen og der hadde de lite og var dye (samme stil som Bebito tenke jeg).

Lørdag dro vi til noe som het Barnens Hus. Der hadde de alt fra leker, til klær og vogner.

Ble så vi kjøpte en Brio Kombivogn med stelleveske og med en pose (ikke voksi) til å ha på kalde vinterdager. Ordinær pris for vogna med stelleveske 7.390,-. Fikk den for 5033,- og posen 399,- og siden vi betalte med kort så ble totaltsum etter valutaendringen rett under 5.000,-.

Synes vogna var kjempefin og fikk i tillegg med garanti for et år inkl. i prisen.

Var innom Barnas Hus på Tiller i går (kjøpe dress til eldstemann), observerte at de hadde Brio Komivogner til rundt 4000,-. Men disse synes jeg ikke var så fine. De hadde heller ikke stelleveske og pose med.

Så jeg må vel si meg fornøyd med kjøpet vårt.

Nå skal det sies at de hadde billigere vogner i Østersund enn den vi kjøpte men det var den vi syntes var fin.

Ungene var også fornøyd for de fikk seg en del leker (som også var på tilbud).

Kjempefornøyd med hele helga :)

Skrevet

TUSEN TAKK for hjelpen 2gutterblir3..

Så fint dere hadde en fin tur og fikk kost dere skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...