Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan plutselig få stikkninger rundt navlen (ved siden og under). Når det stikker, kjennes det godt...Jeg blir også trykkøm på den samme siden på magen som det stakk ved navlen...

Ringte legen min, han trodde det hadde med graviditeten å gjøre, men kunne ikke si noe mere...

lurer sånn på hva det kan være...er så redd for beibin min, som ligger å koser seg i magen min. (aktivieteten på beibien er uforandret).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også kjent mye stikking innimellom, men ikke konsentrert rundt navlen (hvis jeg ser bort fra sprøyta jeg setter ved navlen hver dag da he-he). Men moren min har fortalt at hun klødde veldig rundt navlen hver gang hun var gravid. En venninne av meg fortalte også at det ofte stakk (vet ikke hvor). Vi får tro at det er sånn det skal være :)

Skrevet

Navlen blir jo litt presset nå som magen vokser, og kanskje det er derfor noen føler det stikker litt rundt den. Jeg har alltid hatt innover navle, men ser den er på vei ut nå.. Måtte fjerne piercingen min påfredag nettopp pga av det skifter form. Ble rett og slett for plagsomt å ha den der...

Skrevet

vil tro at det er det som gjør det ja...håper iallefall det.

Magen min vokser ganske raskt, så jeg kan ikke akkurat regne med at alt rekker å vokse "etter"..

men det er nå alt mulig man skal plages med når man går gravid og da..enkelt skal det iallefall ikke være..hehe

Skrevet

stikkingen som du snakker om har jeg blitt fortalt er voksesmerter, det vil si at magen vokser og det er selvfølgelig litt ubehagelig for kroppen, den må vokse mye og det på kort tid og da kan det gjøre vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...