Gå til innhold

Tenker dere noen ganger på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ekser??Jeg fikk melding av ei gammel venninne som sa hun hadde pratet med eksen min og han så veldig bra ut. Hadde blitt pappa og greier. Jeg kjente jeg fikk litt sommerfugler i magen jeg .... Mmmm...

Er vel ikke alle ekser det er lett å glemme selv om man er i ett annet forhold : )

syns egentlig ikke man skal glemme heller, men det skal jo ikke gå utover forholdet man er i da : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min siste ex kommer i drømmene mine om natta, så det er slitsomt. TEnkte mye på han etter det ble slutt(jeg som gikk) og har nå vært sammen med min samboer i 5 år og fått 2 barn. Trodde aldri han skulle være så mye i tankene mine, men tenker på han nesten hver dag. Syns faktsik ikke det er morro nei, og hadde dødd om jeg hadde møtt han. Hadde ikke fixet å ført en samtale, helt utrolig snålt at jeg er slik:-) Aldri vært slik med exer tidligere.

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv.

HI

Skrevet

Uff ja.... klarer ikke å bli kvitt tanken på 'han som slapp unna'... Mange år siden det ble slutt, han har visst både giftet seg og fått barn, bor heldigvis laaaaaaaaaaaaangt unna nå. Det som irriterer meg er at jeg fant jo ut i ettertid at han ikke var verdt å samle på (bl.a. veldig gjerrig....), så hvorfor må han dukke opp i tankene mine nå?? Kanskje fordi det tok så mange år å komme over han... Men - har det heldigvis MYYYYYYYYYYE bedre nå!!!

Skrevet

ja.. det gjør jeg... men negative tanker her i gården.... han var en kontrolfrik uten like.. nektet meg å ha venner og tvang meg til sex...

rett og slett en idiot.. tror fakisk jeg var mer voksen enn han... selv om jeg var 15 og han 24... etter at jeg gjorde det slutt kom han med drapstrusler (ikke på meg, men alle jeg var glad i). Annmeldte han til slutt... 90 timers samfunnstjeneste var det han fikk.

men han har nok laget noen dype spor i meg ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...