Perlemor : ) Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 har vært inne på en del hjemmesider som mange av dere har laget. De er utrolig fine. Lurer på hvor dere får tak i alle de fine tegneseriefigurene dere pynter sidene dere med? Noen tips og gi bort? -please Ha en fin dag:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 stæsjsider...... se om jeg har noe du vil ha da.(ikke sikkert,men du kan se ) www.dilljdallj.piczo.com www.dilljdallj2.piczo.com legg dere gjerne til.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Du kan søke på nettet etter "Free gif's", "Free clip arts" osv. Et hvert bilde du kommer over på nettet kan du kopiere ved å høyreklikke på bildet.
-carina- Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg fant veldig mye på Piczo-sider, sånne samlesider som hun over her tipser om... Legg inn ett innlegg på skravle, tror det er mange her som har sånne sider hvor du kan plukke litt fra! Ellers var jeg inne på www.diddle.no, der kan du laste ned gratis. Hvis du liker Diddle, da... )
Perlemor : ) Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for mange tips.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Mange bra tips her, men finnes det ennå flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå