Gå til innhold

Oktober: 8 dager på overtid og drit lei hele svangerskapet....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke mere.... Og jeg som trodde andre gangsfødende ikke gikk så mye overtida. Med første mann gikk jeg 20 dager over - men ungen hadde det bra så fødsel ble ikke satt igang. Nå er jeg altså 8 dager over, har vært på en overtidskontroll og skal på ny til fredag - men de kunne ikke love at det ble satt igang noen fødsel da heller - "for babien har det best i magen om alt er bar".

Akkurat nå føler jeg meg nesten litt sint på ungen... Magen er i veien hele tida og jeg føler meg tung og klumpete, har trossalt en fireåring jeg skal være mamma for også, han har litt vanskelig for å skjønne at ikke mamma kan gjøre alt hun pleier. Nei, jeg håper den lille der inne kan komme ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe du kan fylle dagene med slik at de ikke blir så lange? Noe du liker å gjøre?

Jeg er gått ut i permisjon og synes det er ganske kjeeedelig å bare være hjemme. Ikke vant til det. Men treffer andre som er hjemme, går tur, vært på bibloteket, rydder i rot i kjelleren etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet og med kjappere fødsel denne gangen, min toårige datter kom 11dager over, tenkte at DENNE GANGEN holder det til termin, men selv om ALLE midler er prøvd omtrent så vil hun IKKE ut enda..... Hun MÅ jo være klar nå da, hva stopper henne??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...