BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Denne uka er bare kjedelig.. Blir bare sittende og tenke pa ting jeg ikke trenger aa tenke paa enda. Hadde EL i helga, og proevde selvsagt aa utnytte det for fullt...! Saa naa maa jeg bare gaa og vente paa IKM, som er den 4.november. Lenge til det jo! Kommer til aa gaa rundt og kjenne etter, etter hvilket som helst symptom...Ikke bra, ikke... Lykke til til alle dere andre, med EL, IKM og testere!!!!!! TVI-TVI!
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Lykke til,Deseando! :-) Du får komme deg ut i sola å kose deg, istedet for å sitte inne å gruble!:-) Grått her i Oslo idag,men det har heldigvis ikke regna enda,sånn som de foregående dagene,blæh! Har IKm i morgen,tror jeg,så går bare å forbereder meg på skuffelse(som vanlig....) Håper det står bra til i Barcelona da,og at du har laget et lite mirakel i helga:-) Krysser fingrene for deg!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk! Det var et godt tips, ja! Sola skinner her i dag som bare det, saa jeg gaar meg en tur i El Parque Güell, som jeg har rett ovom her, kanskje med ei god bok... Haaper du har det bare bra du ogsaa!! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå