Gå til innhold

Dere med gode ultrlyd bilder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ser dere? Ser dere at det er gutt dere som vet at det blir det? og dere som venter jente,er det ikke vanskelig å se på bilde,tenker navlestreng og alt annet rundt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter gutt og så veldig godt at det var en gutt!! :o) Men vi var heldige og fikk se han fra en fin vinkel som etterlot lite til fantasien...! :o)

Skrevet

Vi venter ei lita tulle. kan ikke se det på bildet, men ser veldig godt at hun har totten i munnen. mange som har sagt til meg at det er sjelden man ser sånne ting:)

Skrevet

Må føye til at det er ingen tvil på bildet!! Der ser vi alt! :o)

Skrevet

Jente ultralyd bildene....ser dere navlestreng og skygger rundt slik at det er vanskelig å vite?

Skrevet

De var litt usikre i uke 16 når vi var der, men vi så veldig tydelig at det var en jente på ul i uke 19. Han viste oss kjønnsleppene og var ikke i tvil. Vi såg det godt selv også. Spørs nok hvordan hun ligger. Ingen av bildene han tok viser kjønnet, men vi ser det på dvd`en. Han sa forøvrig at det alltid var lettere å være sikker når det er gutt enn jente.

Skrevet

Vi får jente, men hun ligger sånn at man ikke ser det på bildene vi valgte. Jeg kunne ikke ha sett det likevel, bare stoler på jordmor vi ;-)

Skrevet

Vi har fått gode bilder. Ser helt tydelig snoppen til gutten jeg har i magen. Ser også profilen på anskiktet godt. Vi fikk 5 bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...