Gå til innhold

Når gir kvalmen seg normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 9 uker på vei, og har hatt mye kvalme siden uke 6, men nå virker det som den har forsvunnet. Det er jo egentlig bra men... trodde den skulle henge i noen uker til. Andre som har opplevd det? Er 9-6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På babyverden sine uke til uke sider står det at hcg begynner å synke i uke ni og at for noen kan kvalmen begynne å gi seg da. Det vanligste er vel uke 11-12, og for noen varer det enda lenger (dessverre!!)

Skrevet

Jeg ble mindre kvalm fra uke 11 sist. Håper det gir seg tidligere nå. Sikkert noen som blir kvitt det fortere:) Heldiggris!!

Skrevet

Jeg er snart 9 uker på vei og i 2 dager nå har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt! Har jo brukt sea band men i helgen har jeg ikke trengt dem :)

Føler meg liksom ikke så uggen... Forrige gang var jeg kvalm til ca uke 13... Kan jo være kvalmen kommer igjen men det trenger den ikke for min del, hihi ;)

Skrevet

Sist var jeg kvalm fra ca uke 6 til 10, denne gangen veldig kvalm fra litt før uke 6, men føler meg faktisk ganske mye bedre nå, er 8+5 i dag. Tror det kan være normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...