MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Nå ringte de ifra barneutstyrsbutikken ))) bestillingen min er kommet!!!! 2007 svart simo vogn, voksipose, regn/insekttrekk og autobaby-bilstol... er så lykkelig nå... tenk at jeg skal få vognen i hus da )) Skulle få det til pakkepris på 10.000,- Det er jo helt supert!!!!! Jeg er helt på G her nå.... Komme seg i dusjen og dra ned å titte ja...
Lillypia Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Åh,så moro da) så kjekt å få det i hus!! Du får løpe så fort du kan:)!
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Kor arti... sist så sto alt nytt utstyr vi hadd kjøpt i butikken tel etter at babisn va kommen... også henta sambo det... Så det va verkeli som julaftn når vi kom hjem fra sykehuset da
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 å, så moro...... kos deg :-)
KrissyL & Aurora Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Åååå...så kjekt!! Jeg sitter å venter på telefon fra Babyshop ang sengen og bilsetet. Begynner å bli utålmodig... :-)
MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2006 Da er det i hus... vognen er prøvekjørt og står her klar med voksiposen... Heldigvis var det ikke store forskjellen på 2006 og 2007 vogna... Bestilte den jo usett ) Alt står midt i stua, og der skal det få stå til samboeren min kommer hjemmm...på fredag... Såå lenge til jeg får vist han det...
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Så bra grattis med alle de nye tingene :-) Vi har vogna stående på utstilling i stua, d er så koselig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå