Gå til innhold

Desirèe

Anbefalte innlegg

Heisann =)

Nå tenkte jeg det var min tur til å mase på deg :)

Jeg synes du har vært fantastisk flink til å gå ned i vekt,å du har hjulpet meg med å finne ut at jeg også vil begynne på denne dietten.

Jeg gleder meg litt,men har noen spørsmål om maten som skal handles inn.

* hvilket smør kan vi han i den bakte poteten?

* kan du anbefale en spesiell type hermetiske tomater=) det finnes jo mange typer

*3 store purrer??? er det 3 hele purreløker det er snakk om?

*1 bunt stangselleri (vet ikke hva dette er) ;) men hvor mye er det,å hvilken butikk finner jeg det på?

denne oppskriften, hvor mange dager holder den,før jeg må handle mere igjenn ?

beklager mitt mas,men du er så flink til å svare =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6793893-desir%C3%A8e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er så heldig at mamman min har gått på den sammen med meg, og hun har da også laget suppen for meg hehe *bortskjemt*

Men jeg kan jo svare på noe av det.

*Jeg har brukt soft smør. Fordi det er det vi har i kjøleskapet, men hvis du vil velge et sunnere smør så er jo det selvfølgelig mye bedre. Men det er så lite smør som skal på så da velger jeg et jeg syns er godt:-)

*Jeg vet mamma har brukt eldorado hermetiske tomater. Går egentlig på prisen der.

*Når det står purre så er det 3 store purrer ja

*Stangselleri er veldig godt og sunt. (kjempe godt på smøreost forresten hehe..). 1 bunt er en bunt hehe... de ligger i bunter. Og de finnes i alle grønnsaksavdelinger i alle butikker.

*Det kommer an på hvor mye du spiser. Men det står at den kan holde 7 dager, men jeg syns en skal gjøre klar til ny suppe 5 dagen og da spise ny suppe den 6 dagen. Den blir jo fort spist opp, hvis du bruker dietten riktig.

Ha den i kjøleskapet og ta ut en og en bolle etterhvert som du skal spise det og sleng den i mikroen på 2 min ca. (forskjell fra mikro til mikro)

Håper jeg fikk gitt deg noen svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6793893-desir%C3%A8e/#findComment-6794018
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...