tingeling:) Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Kjæresten og jeg sliter og jeg klarer ikke stole på han! Jeg er i min 38 uke. Kommer alt til å ordne seg mellom oss og blir han med på fødselen? Blir det gutt eller jente? Er alt bra med babyen? Blir veldig takknemlig om du kan svare meg!!!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hej.. Pendelen sier alt ordner seg og han blir med på fødselen. Den sier å at du har en gutt i magen.. stemmer det? Babyen trives godt inni magen din.. Lykke til
tingeling:) Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Heia:) Tusen takk for raskt svar, setter stor pris på det:) Håper pendelen sier rett:)!! På 2 ultralyder har de sagt det blir gutt, så nå gjenstår det bare å se:) Kunne jeg spurt om en ting til? Kommer jeg til å føde til termin eller får jeg før? Du får ha masse lykke til videre du oxo:)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Fikk opp at du føder før termin jeg.. Ønsker deg all hell og lykke videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå