Gå til innhold

Ang kynnere

<3 lille spire i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles som om det vrenger seg nede i magen!! Akutte sterke menssmerter og magen blir knall hard!! Føler rett og slett at jeg mest begynner å sprutblø mensen:) Ekkelt og rart.. Veldig ubehagelig.. KOmmer og går hele dagene nå.. Men ikke regelmessig.. Heldigvis.. Sitter på skolen og de plutselig kommer de intense smertene!! '

Er dette kynnere eller er det bare livmora som øver seg=?? Er ikke hver gang at magen blir hard.. Men smertene er der`?? Noen som har det likt??

Er 31 pluss 2..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kynnere... Og så lenge det ikke er regelmessig er det heldigvis ikke rier. Har hatt kynnere nesten hele svangerskapet og vet at det er slitsomt..

Skrevet

Jeg ville nevnt det der for lege eller jm... Har det sånn selv, men jeg er i uke 38!

Skrevet

kynnerene skal jo ikke være vonde da... De kan godt være ubehagelige, men ikke vonde.

Skrevet

Høres ut som kynnere, og de kan være vonde....! Er selv plaget med kynnere, og legen ga meg et tips som virker(stort sett)-kynnere kommer ofte når man sitter eller ligger. Blir man sittende eller liggende vil kynnerene gjerne fortsette, reiser man seg og går litt rundt-gjerne en tur vil de ofte forsvinne helt(for en stund). Dette er også et lurt triks om man tror riene har begynt-for de slutter ikke!

Er selv i uke 39 og veldig klar for mer enn kynnere!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...