Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 at på sine 5 barn tok hun ring over magen i hårstrå og den viste riktig hver gang-pendlet m guttene og gikk i ring med jentene! Andre erfart det?
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hm...tenkt æ sku prøv det, men har ikke kommet så langt enda ;D
Smiley og Camilla Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skulle få to gutter på den testen, men sitter og venter på min 3 jente ;-)
selfangerkjerringa Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 hehe litt det samme her, jeg venter min andre datter, men har fått beskjed på ringtesten om at jeg kom til å få to gutter og ei jente...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Tydelig at dette varierer da Hun snakket ikke om antall barn og kjønn ringen viste samme gang, men hun gjorde det hver gang hun gikk gravid og enten pendlet den eller gikk i ring! En venninne gjorde det forresten og den pendlet-hun venter gutt
Solsikkemor Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 jeg har drevet med pendulering.. den har siden jeg var liten sakt at jeg skal få en jente først, men på ul var det en liten futt som lå der inne:) hehe.. på mamma har det stemt hver gang da..
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Prøvde det nå, og jeg synes ringen gjorde begge deler jeg!!! Kanskje jeg har en liten tvekjønna en?!? Hehe :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Hehe en liten futt? Ser jo for meg en fis jeg da=)
silhah og emilie Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 til meg viste den jente og jeg venter nokk ei jente:) hvis den gjør begge deler kan det jo være en tvilling som gjemmer seg?? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå