Gå til innhold

Hvordan går det med slankerne???

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på sykehusdietten for over en mnd siden (21.sept), og har desverre ikke vært så flink som jeg skulle, men nå blir det skjerpings. Har gått opp noen kg pga myyyyye godis og kake spising FYFY!!! Så i dag startet jeg et nytt og bedre liv IGJEN hehe....

Det som satte meg på galt kjør igjen var 1 årsdagen til lillegutt. Det var jo bare sååå mye godt å spise og jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle skeie ut den dagen, MEN det var jo igjen mye godt fra den dagen som jeg små spiste på hele tiden etter bursdagen. Og klarte rett og slett ikke å stoppe, men nå er det nok!

! skritt tilbake, 2 skritt frem:-)

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6793641-hvordan-g%C3%A5r-det-med-slankerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt forstå at sånne bursdager kan ødelegge litt ja- skal snart ha 2 års dag her. Planen er da og sende med alle gjestene kakene med hjem etter selsakpet. Slippe fristelser...

Ellers så går det virklig bra med min vekt nedgang :) 19, 6 kilo ned siden aug, det synes jeg er positivt. Jeg bruker Reductil og er kjempefornøyd :) Håper å runde 30 kilo sånn uti februar mnd.

Ser virkelig frem til å kunne handle klær som er både moteriktige og som fremhever kroppen- ikke skjuler den.. he he

Flere som vil fortelle litt??? :)

Tjo og hei! Hihi.

Her står det fortsatt ganske stille. Men jeg har gått ned 15 kg siden julen 2005, noe som synes ganske godt. Jeg fant noe jeg trodde jeg ikke hadde, nemlig en midje. Woohoo.

Jeg syns jeg er flink som har gått ned 15 kg, jeg. De eneste justeringene jeg gjorde i kostholdet mitt var å kutte ut margarin på brødskiva, kutte drastisk ned på salt, spise mindre godis, drikke mer vann, og gå mer. Og det har funka supert. Jeg driver stadig med endring av kostholdet mitt, siden jeg vet med meg selv at hvis jeg skifter ut kostholdet helt så går det 2 uker før jeg er tilbake på den gamle, usunne stien. Planen fremover er å gå ned de siste 22 kg til neste jul, altså 2007. Og det virker jo overkommelig for udisiplinerte meg.

Jeg tror egentlig at overvekten min muligens kan være genetisk, har vært lubben helt fra barndommen. Og det til tross for et sunt kosthold og en aktiv 9-årig fotballkarriere.

Men det var svangerskapet som var det verste, fikk nemlig dilla på Big Mac. Ikke bra. Gikk opp 20 kg bare da. Og det var jo ikke morsomt.

Men nå er det snart leggetid for meg, om jeg skal få skjønnhetssøvnen min.

Ha en flott kveld/natt/dag, jenter. (Stryk det som ikke passer)

Annonse

Her går det fortsatt bra, men jeg er jo en nybegynner på slanking.4. dagen og humøret på topp. Dere er en inspirerende gjeng. Skal veie på fredag, spent på om vekten har rikket seg bittelitt, håper det. Men psyker meg opp på at den muligens står på samme. Vi får se.. Jeg skal kringkaste det glade budskap her hvis det går min vei, hehe..

jeg skal vel ikke klage. Her går det bra og kan se ut som om rutinene har satt seg. Det er deilig. Trenger ikke tenke så mye på maten nå. Det går ganske automtisk. Og har lært meg litt hva som er greit og spise og ikke. Teller lite kcal nå. Går på øyemål og fornuft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...