Gå til innhold

Noen som skal ha tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg på her inne. Er 29uker i dag :)

Venter tvillingjenter 15.januar, men de blir tatt med keisersnitt i desember. har ikke fått dato. Noen som vet hva som er normalt når man venter tvillinger? 3 uker før?

Er fryktelig utålmodig om dagen og synes det går saaakte nå......Tipper de fleste av dere synes det samme ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter tvillinger...en gutt og ei jente. I dag er jeg 35+3. Jeg er også veldig utålmodig. Gleder meg til de er ute av magen og jeg kan konstantere at alt har gått bra. Er litt redd for at noe skal skje helt på slutten lissom. Tvillinger blir gjennomsnittlig født i uke 37....så jeg håper mine vil ut da. Blir ikke keisersnitt på meg da. Ser ut til at begge ligger i hodeleie og at alt kan skje på normal måte.

Jeg lå på sykehuset en stund pga kort cervix...men nå er jeg hjemme. Det er veldig deilig å kunne gå inn på barnerommet som begynner å bli klart og drømme seg bort litt innimellom. Gleder meg enormt til å kunne ta det i bruk =0)

Vet du hvilket kjønn du venter?

Skrevet

Husker deg!! Så bra at de er i magen ennå, selv om du sikkert snart vil ha de ut nå ;)

Jeg har følt meg så dårlig de siste 2 ukene, kvalm,svimmel,hjertebank og masse vonde kynnere. Skal til legen i morgen for å sjekke cervix og ta prøver. Håper alt er bra med jentene i magen ;)

Det blir moro å ta i bruk alt som er kjøpt ;)

Nå er det bare å smøre seg med den tålmodigheten som finnes......

Hold meg oppdatert hvis noe skjer.....

Er ofte inne på tvillingsidene, men det er veldig liten aktivitet der synes jeg....

Skrevet

Det er ikke så mye aktivitet der nei. Er du på tvillingforum.com også? Der er det litt mer liv...men litt variabelt der også.

Du ser snart 30 tallet du også nå da....det var første målet mitt. Godt å komme dit liksom. Lykke til på kontrollen da. Oppdater når det er overstått.

Skal på kontroll i morgen (fredag) jeg....blir spennende å se om cervix fortsatt ligger på 10mm. Den holdt seg stabil første uken jeg var hjemme. Nå er jo egentlig helt greit om de vil komme også =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...