Gå til innhold

Vetlis m bolle i ovnen!


nicki76

Anbefalte innlegg

Kjære deg! Fikk så enorm støtte av deg på innlegget mitt for noen dager siden, da jeg hadde vært på UL og det enten har gått galt eller jeg er i beste fall kortere enn antatt. Du skulle til UL dagen etter. Har sett etter innlegg for oppdatering; hvordan gikk det?? Jeg driter i innlegget om de som er sure for snakk om SA/MA, og helt enig m deg om dine svar på det, så bare fyr løs. Hvordan gikk det?? Jeg krysset alt jeg hadde av fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingenting her å gjøre siden innlegget ikke var til meg, men du, jeg har opplevd det som du beskriver, vært til UL i uke 7 uten at vi så noe og alt gikk bra! Var til og med lenger på vei enn jeg trodde, vi så liv uken etterpå. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gud så deilig!!!! Jeg trenger virkelig en oppmuntring! Skal få dommen til torsdag og gruer meg som en hund! Har tom begynt å kaste opp, og det er kanskje bra, men kan ikke fri meg fra å tenke at hvis frøet virkelig ikke lever, da er jeg rimelig gal, som tom har begynt å kaste opp!!! Hva man kan innbille seg... Åhhh, takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virklig det går bra, skal selv til UL på torsdag og er veldig spent, var for to uker siden og da så det bra ut, men det var blodansamlinger på hver siden så jeg er nervøs for om de kan være farlig, glemte utrolig nok å spørre... Hvordan er magefølelsen din da? Jeg har stor tro på at magefølelsen vår kan si noe om hvordan det går, så har du i bunn o grunn en følelse av å være gravid og at det går bra så gjør det mest sannsynlig det. Var med nr 2 jeg hadde den opplevelsen jeg fortalte om. Var i uke 7 og legen fant bare tom fostersekk etter blødninger, uken å vente til nesten UL var tortur, men likevel så knakk jeg ikke helt sammen for et eller annet sted inni meg så bare viste jeg at dette skulle gå bra, og det gjorde det jo. Uff, vet så inderlig godt hvordan du har det nå, krysser alle fingre og tær for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!!!! ingenting har gjort meg mere glad i dag enn å se dere to!!!!!!! Alva ble super glad for å lese det du nett skrev!

 

Å nicki76! Nå er vi faktisk helt i samme båt! Får også dommen til torsdag! Enten er jeg kortere på vei, ca uke 5-6 eller så er det ikke noe der? Men hadde 52000 i HCG på torsdag!!!!

Er også kjempe kvalm, så er jeg ikke gravid er jeg norgesmeste i fantomsvangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da er vi tre stykker som skal på ul torsdag!

Men Alva tror du ikke at legen ville sagt fra hvis det var noe veldig galt ang de blodannsamlingne?

Skal krysse fingrene for deg jg, går nok bra :o)

 

Jeg ble så glad for å lese at det gikk bra for deg sist selv om de ikke fant noe på ul i uke 7! For jeg føler at jeg bare har lest om folk som har sett liv i uke 5 osv... Så jeg har følt at det ikke har vært noe håp for meg, men du gav meg litt nytt håp Alva!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alva: You made my day! Trodde også¨jeg var i uke 7 på UL, hadde tatt test en uke etter IKM, og det var da 2 uker siden, så jeg tenkte det var uke 7... Men fikk beskjed om 5 1/2-6 uker bare, HVIS det levde... I grunnen er magefølelsen grei, på den måten at jeg aynea jeg har litt for mange symptomer til at frøet skal ha takket for seg for ca 2 uker siden.. Hvis ikke jeg er splitter pine gal og går med innbilte svangerskapsplager, da. Det er jo heller ikke så morsom diagnose! Så jeg håper det går m meg som det gikk med deg, og jeg håper det går slik m Vetlis! :) Når det gjelder blodansamlinger: kan ikke tenke meg at det er noe farlig. Du har jo sikkert blødd, han vil vel bare forsikre seg om at det har stoppet :) Lykke til! Får håpe vi tre får ha tre lykkelige innlegg torsdag! Alle gode ting er jo tre, ikke sant!?

 

Vetlis: Håper inderlig at vi er i eksakt samme båt!! At vi bare har tatt litt feil mtp ukene! Lover jo bra m HCGen og kvalmen! Så får vi bare krysse fingre for at vi slipper å gå av m seieren i NM for innbilte svangerskapsplager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper også virkelig vi kan sitte her på torsdag med et smil om munn! Når har dere time? Jeg skal inn kl. 10.00 jeg! Grøss!

 

Skal ihvertfall tenke masse på dere!

 

Det er vel andre tittler jeg heller kunne tenke meg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.15... Og så skal mannen på vakt etterpå. Så jeg håper jeg blir glad og ikke lei meg, så jeg slipper å grine aleine.. Huff og huff! Skal krysse alt jeg har for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time 50 min senre enn deg. Kommer nok ikke til å være hjemme igjen før til kvelden, men da håper jeg at det ligger to lykkelige innlegg her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da får vi satse på gonyheter på torsdag! Ikke moro å sitte aleine da... Jeg ville ikke ha med mannen min jeg, for da blir jeg ekstra lei meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, jeg må nok reise alene, men det går sikkert fint, er vandt med å klare meg selv når jeg må dessuten håper jeg jo det beste da! I verste fall får jeg ringe mamma, hun bor ikke så langt unna. Har en veldig positiv innstilling egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:)

Kan jeg også blande meg inn?

Skal på ul på Torsdag jeg også, min første...da er jeg 7+2..Gruer meg veldig, for har ikke så veldig stor tro på at det er noe liv der inne, ikke særlig symptomer. Bare litt ømme pupper, men det kan komme av Crinonen jeg bruker hver dag.

 

Håper at det kommer til å gå kjempebra med oss alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe flott! Synes nesten det er best å reise aleine selv! Jeg beg å sippe så lett rundt mannen min hehe!

Kunne jeg få kjøpt litt av den positive innstillingen din? Jeg er igrunn født litt negativ :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så god bare kom du :o) Når har du time da?

Er det noen her som skal på samme sykehus eller? Det er vel liten sjangs for det ?

Siv her ihvertfal.

Hvorfor tror du det er noe galt da? Har du hatt mye symptomer før eller? Uff, får håpe du ikke har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time 1230 på Torsdag:)

 

Det er vel bare en følelse jeg har, de andre gangene jeg har vært gravid har jeg hatt alle symptomene (men da gikk de jo også galt). Kanskje det er positivt at jeg ikke kjenner noe?

 

Jeg skal ikke til noe sykehus, skal til min faste gyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg egentlig ikke har så mye her og gjøre men jeg må bare få si noe. Da jeg leste dette så fikk jeg lyst til å sende alle de som vil sende ofrene for SA/MA ut, inn hit så de ser at det kan gå bra!:) Lykke til alle tre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, Skjønner!

Uff hvor mange har du mistet egentlig? Ikke svar hvis ikke du orker!

Har hatt svangerskap med og uten kvalme, utflod, ømme bryster, metallsmak osv! Så jeg tror uansett enhver graviditet er unik og annerledes. Å at det ikke finnes noe fasitsvar vi kan lete opp dessverre?

 

Å er det en ting jeg vet så er det at det kan gå bra og det kan gå galt, med eller uten symptomer! Så vi satser på at det går bra for deg denne gangen elinelinea! Det fortjener du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...