Gå til innhold

Søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid på nytt og det blir omtrent akkurat 2 år mellom barna. I utgangspunktet tenkte vi at vi ikke trenger søskenvogn fordi hun eldste sikkert vil gå mest mulig selv, men så fant vi ut at hvis vi skal komme oss ut på tur så må vi ha mulighet til å ha begge i vogn.

Derfor lurer jeg på hvilken søskenvogn som anbefales?!

Hovedkravene våre (foreløpig) er at det er en trehjuling med svingbart hjul og at den ikke er så veldig bred.

*Signerer med anonym foreløpig siden det er litt tidlig i graviditeten*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gå inn på philandteds.com

Slik e3 vogn skal vi ha og vi får 16 mnd imellom.

Orker ikke de svære doningene.

Og det som er så greit er at om du leverer i barnehagen og skal videre, så vips ta av sete så er det vogn for en!

Skrevet

Jeg vil gjerne ha flere tips, så jeg dytter :o)

Skrevet

- OTH er helt genial... Veldig dyr, men genial! Går gjennom alle døråpninger og er lekker å se på

- Phil&Teds er også genial, med denne trenger du bare en vogn, så kan du sette på søskensetet om du skal ha med storesøster..! Utrolig smart og kjempedeilig og lett å trille, tar minimalt med plass...

- Easywalker Sky er en billigere variant av OTH, og i mine øyne derfor minst like god..!

- TFK Twinner Twist (?) er også kjempefin, praktisk, stilig og smal, men også veldig dyr...

- Teutonia Team Alu S4 er en tung, men god vogn... Den eneste hvor du kan bytte sitteretning på sittedelen, altså du kan ha begge vendt mot deg samtidig, eller vendt fra deg... Minus at du må ha begge setene samme vei, kan ikke ha bag mot deg og sete til storesøster fra deg, som de fleste andre...

- Koelstra (husker ikke hva tvillingvogna heter) er også super!! Omtrent samme som de andre over her, god vogn!

- En BILLIG vogn er GT Safari, den har svingbart forhjul, store bakhjul og er lett å trille, god plass osv... Den er knallgod å trille, og er bra kvalitet. Minus er at den er bredere mellom hjulene enn mange andre, men ikke kjempebred, og at du bare kan ha bagen til babyen vendt fra deg...

Ta en titt på siden:

http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php

...for enda mer info om de forskjellige vognene..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...