Gå til innhold

Desember: Biltur med barn da?

Anbefalte innlegg

Hvordan trives deres barn på biltur?

Poden trives godt med å være på biltur. Han leker og sover like godt i bil som han gjør hjemme.

Men å få ham i setet er ingen lek. Da stritter han i mot, skyter rygg som ei katte, hyler og skriker. Når vi starter bilen så tar det et par minutter så er han like blid og fornøyd igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6793241-desember-biltur-med-barn-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går stort sett bra. Da vi var på ferie i sommer (6 timers biltur uten barn..) var vi veldig spent på hvor lang tid vi ville bruke med Sina. Men som den lille engelen hun er sovna hun etter 20 min kjøring, og sov i 4 timer. Etter en times pause satte vi oss i bilen igjen, og jammen som hun ikke til vi var framme! Og like snill på turen hjem! Men skal vi kjøre et stykkke så er det greit å reise når hun skal sove, for hun blir fort utålmodig av å sitte våken i setet..litt bedre nå når vi har nytt, og hun sitter høyere da.

Det går stort sett bra på korte turer, hvis hun får smokken og kose seg med, eller en leke å holde på med. Ellers har vi reist på langtur et par ganger, men da sitter storesøster ved siden av og underholder :) Så det går stort sett greit.

Samme som hos deg da, å spenne henne fast i stolen er aldri populært.

Annonse

Trygve liker absolutt ikke å bli spent fast i setet sitt, da er det skrikekonsert. Roer seg som oftest etter en stund.

Da vi kjørte på høstferie gikk det over all forventning. Han sov opp i 3 timer i strekk. Når han var våken satte jeg meg bak i lag med han for å underholde og gi leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...