Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan kan den lille blide tålmodige gutten min bli slik en masete og sutrete gutt? Da han var 4mnd kunne han ligge i evigheter og kose seg for seg selv. Nå er han 5.5mnd og kan ikke ligge på gulvet alene i mer enn 1minutt før klageropene setter i gang. Skal kun sitte på fanget, bli båret og dullet med. Jeg blir jo helt sprø av denne sure lille gutten. Hva har skjedd? Jeg trodde det var pga tennene, men nå har de kommet frem, og han er like sutrete. Heeele tiden. Andre med bebiser som har skiftet personlighet? En fase som går over om hvor lenge..?
Skrållan Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Tror de fleste babyer har sånne sutre-faser, min begynte for et par uker siden, ca 9,5mnd gammel, og jeg trodde jeg skulle bli gal. Jeg fikk ikke lov til å sette meg i sofaen, da kom han krabbende med èn gang og begynte å dra seg opp for og komme opp til meg, han ville helst ha meg sittende og leke sammen med ham hele tiden. Men det verste var den "konstante" sutringen, man kan bli sprø av mindre;) Men i går sluttet det sånn helt plutselig, nå er han den samme gamle igjen, koser seg med leker, krabber inn på rommet sitt og kan leke der alene og er bare kjempeblid igjen:) Jeg snakket med en venninne om dette, og hun hadde sånne faser med begge sine små, det kommer og går gjennom hele babytiden, hun kalte det for tidlig trass-alder;)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, jeg har tenkt tanken at han rett og slett har blitt større og smartere og vil mye mer her i livet. Tror han er frustrert fordi han ikke får til det han vil når han ligger på gulvet. Jeg har en jente på to år også. Hun hadde vel slike sutreperioder som baby, men jeg husker ikke at hun var like grinete som denne karen. Men så er vi flinke til å huske det mest positive i etterkant )
rubylaser Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jenta mi har også endret personlighet. Hun var alltid bli og smilende, og om morgenen kunne jeg ta meg en lang dusj og så spise frokost mens hun satt i lekegrinda å lekte. Nå kan jeg ikke gå på do engang uten at hun begynner å sutre. Hun begynte med dette rundt 7 mndr, nå er hun snart 8 og jeg synes det blir bare verre og verre. Hun fikk 8 tenner uten at hun var slik, så det er det ikke. Håper også det går over, for jeg savner den superblide jenta mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå