Gå til innhold

IKM, uke 44-jenter

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her jeg og, og tror jeg kommer til å være her en stund til.... Føler meg på ingen som helst måte gravid, så regner med at tanta dukker opp som vanlig. Men IKM er ikke før til lørdag for min del da, så en kan jo ikke gi opp enda heller da:)

Annonse

Hallois alle 44'ere..

Akkurat kommet hjem fra en hyttetur i helgen.

Jeg har IKM til fredag, men har ingen symptomer ennå.. Litt vondt i korsryggen har jeg, men det har jeg hatt siden EL. Tempen har steget litt i helgen, men det være pga uvant seng, ved-fyring som eneste varme, gåturer og masse frisk luft..

Krysser selvfølgelig fingrene og bena for at det er en spire som nå prøver å sette seg fast..

Klem til dere alle fra...

Jeg er ogsaa her, har IKM til fredag eller loerdag, litt usikker plutselig. Har oemme bryster og det prikker her og der i magen i tide og utide. Jeg foeler meg ogsaa litt annerledes, som om noe skjer, men saa er vi i foerste pp da, saa jeg kjenner vel litt etter tenker jeg, hehe... Ogsaa litt troettere enn vanlig, og gaar litt "inn i meg selv" paa et vis, som jeg ogsaa gjorde forrige gang/graviditet/proeving.

Enig i de som sier at det er godt vi har dette forumet, fordi det er saa mye rart som gaar gjennom hodet i en saann fase av livet som det er aa forsoeke aa lage barn, at man helst boer holde disse diskusjonene til noen som er i samme baat, ellers faar man kanskje ikke de beste raadene. Jeg har aldri brukt fancy utstyr, og er imponert over dere foelger hver minste detalj, har noen lyst til aa fortelle hva FFcharts er, naar foerste dag i en syklus er, hvorfor det er irriterende aa ikke faa mensen naar man er proever (jeg ville jo tro at det var et veldig positivt tegn selv om man tester negativt...) Jeg er litt groenn paa at det mest avanserte her, og hyggelig om noen av dere rutinerte proevere kan forklare de tre tingene. =o) Paa forhaand takk!

Hei, Femina :o)

Siden jeg er fersk på FF, så tar jeg gjerne en forklaring jeg :o) www.fertilityfriend.com er der man lager charten sin, og første syklusdag er den første mensdagen. Du tar tempen hver morgen til samme tid (med en gang du våkner) og med den kan du se hvordan kroppen funker, når EL er og sånn. Etter EL (hvis du har fått den) skal tempen stige litt, og dersom du blir gravid skal den fortsette å stige og holde seg høy når du passerer ikm. Irriterende å ikke få mensen dersom man er på "overtid" og bare får negative tester... Da kommer man seg liksom ikke videre og er "stuck" i ventemodus. Heldigvis sluppet å vente så lenge selv - mensen har kommet på "riktig" dag alle de siste 3 ppene. Og det er jammen kjedelig nok det også, hehe.

Den begynner å stige når EL er, og fortsetter å stige/legger seg på et høyere nivå etter EL. Her er min chart så kan du se.

http://www.fertilityfriend.com/home/15ab65

kan også lese om temping på http://www.pernille.info/basaltemp.htm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...