lilli1979 - venter på ivf Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har hatt ferie en stund så har ikke fått fulgt med her inne. Bring on the sladder!! :-) Hvem er gravide? Hvem er nye? Jeg har så vidt begynt å håpe at det kan ha klaffa for oss denne måneden.. Hadde ikm forrige onsdag (12. okt) og har fortsatt ikke sett snurten av tanta. Tok en test i går, men den var det såklart noe galt med så kontrollvinduet forble blankt. Skal ut og kjøpe ny i lunsjen:-) Spent, redd og forventningsfulll nå... Merker at jeg kommer til å bli superdeppa hvis tanta dukker opp- har endelig begynt å tillate meg å tro...for første gang på ordentlig i min 9. pp.
måne73 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hei Har det ganske likt som det. Hadde IKM 13 okt og tok og en test i dag morres hvor kontrollvinduet forble blankt. Skal ut å kjøpe test i dag og tar en test i morgen tidlig regner jeg med. Krysser fingrene for oss. Vi er i 6 pp med en liten gutt som snart blir to år.
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hei Måne73! Så utrolig irriterende det er når testen svikter når du trenger den som mest! Men ser jo nå at jeg har blingsa med ikm-datoen min... riktig er 17/18. okt. Men- det er fortsatt hvertfall 5 dager over:-) (tviholder på håpet...)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Du kan jo ta en titt på tråden "Resultatliste uke 42". Der får du jo litt oppdatering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå