Sassy. Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Når sier dere at de små kryper ? Når de kryper på alle 4,eller fra de begynner å komme seg fram ved å åle seg på armene ? Her sier jeg at hun åler seg på armene,drar seg bortover liksom :-) Og kryping ville jeg sagt når de er på alle 4.... Ser noen babyer kryper når de er 6 måneder,kryper de da på alle 4 monn tro ? Alt en lurer på :-)
Libido- Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Enig med deg. Kryping er på alle 4, og åling er å komme seg fremover.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 enig jeg også, kryper ikke før de er oppe på alle 4:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Lurer på om det er litt dialektsavhengig? Jeg mener de kryper eller åler når de drar seg fremover i liggende,og at de krabber når de er på alle fire.
Sassy. Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Ja,kanskje det.... Her sier vi hvertfall ikke det,kanskje derfor jeg lurte også :-) Jeg trodde at kryping og krabbing gikk for det samme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå