Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 hei jeg har termin 15 januar er det her jeg skal være da?
Frk. Vable Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, ihvertfall her, hvis ikke det er 3.trimester du hører hjemme på når du er så langt på vei?? Uansett, velkommen skal du være, om det er her eller der...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 tusen takk!!mitt første barn venter en gutt jeg da.gledre meg veldig.
2_TETTE Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Så spennende:) Gratulerer så utrolig mye. Selv venter jeg nr. 2 i beg. av mars, men har en ettåring, så ikke så lenge siden jeg gikk med nr.1 og husker hvor spennende det var. Er spennende nå også men lit annerledes. Håper du får brukt disse sidene til å få svar på ting du lurer på eller bare skravle med folk og utveksle tanker og opplevelser. Klem
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 ja dette må eg si var morro og koselig er ikke noe data exspert.så jeg vet nesten ikke hvordan jeg slår på en data maskin engang,hihi.huffamei.men jeg lærer.
Frk. Vable Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Hihi, du klarer deg bra hittil, da! Hvor er du fra og hvem er du? Jeg er fra Bergen, 26 år. Jeg skal ha nr. 2 i april, har en datter fra før på 3,5 år. Gleder oss vi også, er spent på om vi husker hvordan man tar seg av en baby... Stakkar datteren vår, vi prøver å feiler på henne, så får vi se om det blir rett med denne, da..hehe Selv om jeg er ganske fornøyd med henne vi har!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 jeg er fra notodden i telemark og er 23 år jeg skal føde i skien.venter min første sønn.jeg har termin 15 januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå