Gå til innhold

Toclase - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jenta mi har hostet nå i en mnd, er det noen som har erfaring med hostesaften Toclase. Vurderer å gi henne denne typen på kvelden så hun får nattero....Forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke gi hostesaft for å unngå hoste. Det er en grunn til at man hoster, og hvis man ikke får hostet opp slim så hoper det seg opp i lungene. Dra til legen med jenta di. Kanskje hun har astma? Typisk tegn på det er nattehoste. God bedring og lykke til

Skrevet

Har du fått hostesaften til henne? Toclase er vel på resept mener jeg.... Ville hørt med legen først jeg, siden hun har hostet så lenge. Kan jo være som hun over sier at det er astma......

Skrevet

Ja, men bare til meg selv. Har du fått den på resept av legen til henne? Toclase virker både slimløsende og hostedempende, så det vil si at man gjerne hoster opp ganske mye slim rett etter at man har tatt den og demper hosterefleksen etterpå. Det finnes jo rene hostedempende mixturer også, men jeg ville hørt med legen. De fleste skal ikke gis til barn under 5 år uten i samråd med lege. Også kommer det jo an på hva slags type hoste hun har også. Er det bare tørrhoste/irritasjonshoste, eller trenger hun å hoste opp slim?

Som sagt, dette ville jeg gått til legen med. Lykke til! Vet hvor fælt det er med hosting om natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...