Gå til innhold

Syns så synd på babyen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de mange som sliter med astma. Har vært kjempe heldig og nesten ikke brukt medesin gjennom svangerskapet. Men i helga ble jeg altså helt potte tett.. Så da måtte jeg bruke medesin.. Så får hver dose jeg måtte ta måtte jeg stryke meg over magen og sende noen tanker til den lille.. Legene sier det ikke er farlig å ta medesin, men jeg merker jo hvordan min puls øker.. så noe skjer vel i magen og.. Stakkars lille vennen.. er heldigvis litt bedre nå, så nå skal vi bare kose oss i kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet tar ikke skade av det, men er klart den påvirkes litt den også. Medisinen går jo over i blodet, i tillegg til at barnet blir mer stresset når din puls øker. Påvirkes av alt de stakkars små. Godt du er bedre nå da og kan kose deg i kveld

Skrevet

Huff det e ikke nå arti å ta medisin... plages mye med hode og når æ må gje mæ over å ta paracet har æ alltid dårli samvittighet og må stryk babymagen....

Skrevet

Ja, må sørge for å få meg masse frisk luft i kveld og kose med babyen. Heldigvis at jeg kjenner det er masse liv i magen.. det er når sånt skjer man merker hvor glad man er blitt i den lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...