Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har såvidt begynt å tenke på pakkekalenderen til Elias - noen som har noen gode forslag til små gaver jeg kan pakke inn? Takk!
La Perla Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har tenkt å kjøpe Duplo-kalender til min gutt på 2. Det er sånn styr med de pakke-kalenderene, og jeg har min fulle hyre med å finne på og pakke inn ting til storesøstrene, så yngstemann får ikke sånn før han skjønner det og krever det. Forslag til deg: Klistremerker Sprettball Farger Viskelär Dyrefigurer Duplo-biter Puslespillbiter sjokolade kinobillet eller teaterbillett sokker votter truser
Mammaaaaaa Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Småbiler, plastdyr, sprettball, ballong, gavekort på noe han synst er gøy så han ikke gjør hver dag... I fjor kjøpte jeg en sånn littlepeolple stall, og så fikk han en og en ting, og til slutt den store stallen.
Mammaaaaaa Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Tror foresten en 3åring hadde blitt ganske skuffet over et par sokker i en pakkekalender..............
La Perla Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Kanskje, men min hadde blitt kjempeglad.
Mammaaaaaa Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Ok, unger er forskjellige Gutten min hadde sikkert blitt glad for å få en dokost =P
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Hvor får jeg kjøpt duplo-kalender. Det må være noe for sønnen min også, han er kjempeglad i å leke med duplo.
La Perla Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tror de pleier å ha dem i de fleste lekebutikker nbår det närmer seg adventstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå