Gå til innhold

Mandagstråd for twilightjentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, her kommer oppdatering fra ka-ping og ka-ping-mannens weekend! Lang og detaljert - les den som orker...

Fredag: Levere lillegull hos mormor. Hente ka-ping-mannen på jobb. Kjøre til flyplassen. Få panikk av tanken på minifly. Få deilige sommerfugler i magen når man ser miniflyet - ser ut som privatfly! Kysse litt på ka-ping-mannen. Sitte i minifly med plass til 18 pasasjerer og nyte livet. Bli skuffet over mangelen på turbulens. Lande på Gardermoen, få beskjed om å sitte i miniflyet mens co-piloten setter ølbokser ved hvert sete. Lande i Ålborg. Ta drosje med ekkel røykesjåfør til hotellet. Gå ut og finne et sted og spise middag. Hjem til hotellet, leke voksen-leker med ka-ping-mannen. Sovne søtt.

Lørdag: Bruke laang tid i dusjen. Spise frokost. Finne herlige gågater med spennende butikker. Kjenne at bekkenet gjør litt vondt, men drite i det. Spise lunsj i 1 1/2 time og prate og le masse med ka-ping-mannen. Gå litt mer i butikker. Riste på hodet av rare danske språket. Finne fin-fin topp som kan brukes på julebord. Gå hjem til hotellet og ta deilig bad og få fotmassasje av ka-ping-mannen. Slappe av med dårlig tv, le enda mer sammen. Gå lang, koselig tur i Ålborgs trange, gammeldagse gågater. Bli litt frustrert over å finne fine butikken etter stengetid. Lese alle gateskiltene, som har forklarende underskilt med historiske fakta. Få panikk når restauranten vi hadde valgt for romantisk middag viste seg å være fem hakk over vår kleskode og trivselskodeks. Bli glade over å finne annen restaurant som er like flott men der vi trivdes. Oppdage at ka-ping sin hovedrett er full av paprika til tross for at vi spurte servitør på forhånd om den var paprikafri pga allergi. Være enige om at servitøren var ei surredame. Kose oss likevel. Være utslitt og sjangle hjem til hotellet med ødelagt bekken. Leke voksenleker på hotellet etter å ha sett dårlig tv og spist litt for mye snop.

Søndag: våkne til irriterende kirkeklokker. Begynne å gå til museum, men innser at bekkenet er helt ferdig. Rusle innom Ålborg historiske museum - lite, rotete, interessant men med rar ekkel lukt. Være veldig kvalm. Le av ka-ping-mannen som spiser rart dans bakverk. Kjenne kvalmen forsvinne sammen med regnskyene. Rusle litt rundt i byen på leting etter sted å spise lunsj mens humøret blir bedre og bekkenet verre. Finne Jensens Bøfhus og spise oss overmette på deilig deilig dansk biffmat. Handle i verdens minste tax-free (ca 20m2) på Århus flyplass. Fnise litt igjen over å kjøre "privatfly". Gi sjokoladen til lykkelig ka-ping-mann som fornøyd kan konstantere at Danmark er like lite som han trodde da vi plutslig har kjørt over hele greia og bare ser hav. Hikste i skrekkblandet fryd over masse herlig turbulens innover i skyene. Springe som noen gale for å fortolle bagasjen på Gardermoen. Gråte tapre tårer ved gaten over vondt bekken. Få klem av svigermor til lillesøs når jeg endelig kommer inn i privatflyet igjen. Høre ka-ping-mannen fortelle begeistret om alt som skjedde i cocpit under letting og landing (han satt fremst, ingen dør/forheng inn til cocpit). Få verdens største klem av lilletrollet mitt når vi kommer hjem. Sovne lykkelig etter ei herlig helg med ka-ping-mannen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørres ut som en misunnelsesverdig helg, bortsett fra bekkenet.

Jeg skal ha eksamen 14. november forresten. Leverer hele skiten med skrekkblandet fryd på mandag tenker jeg:/

Skrevet

Oj så spennene! Men betyr det at vi drar oppover fra stavanger til trondheim sammen på mandag?

Skrevet

Er det 13 du drar og når på dagen? Jeg kommer nok til å reise opp kvelden før, eventuelt den 14 på morgenen, men det kommer an på når på dagen jeg skal ha foredrag og eksamen.

Skrevet

Det er mandag 13. jeg reiser oppover ja, flyet går ca 12 og er fremme ca 14.

Skrevet

Da drar vi nok ikke opp med samme fly. Jeg må jo nesten anta at jeg enda er i praksis, og da legger jeg opp til å miste minst mulig tid med elevene. Litt dumt at eksamen ikke havner i helga, men det kan hende jeg blir i byen hele onsdagen:)

Skrevet

Det blir nok dessverre ikke jeg... hehe... men vi kan jo fremdeles planlegge mye utover oktober før jeg kommer nedover!

Skrevet

Jaja, men da har jeg jo sett deg hele helga:)

Skrevet

hehe fare for at du blir lei ja :D hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...