Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 åååh! Blir så sinna og lei meg. Hvorfor skal det ikke klaffe? Det er jo snart 3 og et halvåt år siden jeg slutta med pilla også. Har tatt innvendig UL, ikkeno galt med meg. Skal stikke på helsekosten i dag, å høre om det er noe jeg kan prøve der. Alle blir jo gravide rundt oss. Slektininger og venner. Venninna mi som begynte prøvingen samtidig som oss, sitter nå å koser seg med sin lille baby. Blir så lei meg altså. Jeg sliter litt med meg slev. Føler meg så deppa. Vet det er dere som har prøvd lengre enn meg, så har vel kasnkje ikke noe å klage over. Lykke til Uke - 43 jenter!!! Håper på masse positive tester!! =) =)
attpåklatt!! Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 God morgen!! Har du fått besøk av tr?? Uff!! Klart du har lov å klage.. det har alle!!! Ingen som har mer "lov" til det bare for at de har prøvd lenger.... mye følelser med i bildet uansett om det er 1 pp eller 20 pp.!! Så depp litt du... Men , ikke så lenge.. så samler du heller ny giv og mot og starter på nytt med en ny spennende pp!!!!!!!! Lykke til!!! Og flott at du ønsker andre positive tester selv om du sliter selv... Klemme på deg! Og ha en flott mandag!!
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Off! Ja, her kjenner jeg meg igjen! Har nesten gitt opp jeg... Men det har vi ikke lov til! Venninna mi prøvde i to år før den satt på vanlig måte, det er min store trøst... Stoor klem til deg!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Stor trøsteklem til deg!! Ikke lett dette her. Håper du får en spire snart!!!!! Har du vært til utredning?
**Håper** Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Uff. Så nå har du fått den dumme mensen igjen ja=( Er lei meg på dine vegne. Ikke noe morro dette. Skjønner du blir frustrert og lei deg nå. Men jeg ønsker deg lykke til i neste pp og håper virkelig det blir din tur snart nå. Ta godt vare på deg selv nå da kjære deg. Trøsteklem
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 *trøsteklem* Har IKM i morgen,tror jeg,så går vel egentlig bare rundt å venter på ny skuffelse jeg også,har ingen forhåpninger nå heller,orker ikke gire meg opp i all unøda! Skal visst ikke gå så lett for en del av oss,så får vel bare sette vår lit til at legene kan trylle litt for oss snart! Har du kontaktet gyn. for å komme igang med utredning,eller venter du litt til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå