Gå til innhold

Hey hey, noen som kan slenge over litt babystøv?


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Gleder meg til jeg kommer inn her igjen.

Lykken ble alt for kort forrige gang. Hadde en SA i 6. uke.

Har store håp for denne pp, men får vente mot slutten av uka for å se.

 

Kunne noen slengt over litt babystøv til meg?

Kanskje det kan få spiren til å holde seg, hvis den er der?

 

Ha en kjempefin dag/ uke. Kos dere max!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

selvfølgelig kjære du!!

 

***********************sende velvillig************************************************************************************************************massevis*********************************'****************************************************av********************************************supereffektivt******************************************************************************************babystøv**********************************

 

krysser alt av fingre og tær for deg nå lioevr!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, tuuuusen takk :)

*krysser fingrene for at de hjelper*

 

Har sitti med innmari spreng og stikninger i 4 dager nå. IKM til søndag.

Aner et liiiiite håp om at kanskje... :)

 

Håper jeg kommer meg inn til dere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer også litt**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***********************mase***********************'babystøv*****************

*****************************************fra meg også:o)****************

***************************************''og velkommen skal du være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.

jeg hører nok ikke til her inne ennå.

vært til og fra ett par ganger (mister lett)

Men håper virkelig at jeg hører til her inne om ca en uke ;)

Vet ikke om det egentlig frister så mye mer, det er masse ekkel krangling og drittslengning her inne.

Akkurat som om et svangerskap ikke er nok bekymringer i seg selv?.

 

jaja,

 

Tusen takk for babystøvet jegnter.

suuuger det til meg og klememr det hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på hvor jeg er når noen krangler...for det får jeg ikke med meg-..... emn her kommer mer!!!***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'og litt til,for at spiren skal sitte i 40 uker*************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.

takker *glise glise*

 

er vel bare jeg som er innom på feil tidpunkt kanskje.

he he.

*uflakslars*

 

 

Bukker og takker for babystøvet.

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer litt babystøv fra meg også........

 

****************sende*****************sende*****************sende***************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

 

 

sender en hel haug jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**********************************************************************************************************************************************

**********************************************************************************************************************************************

Her kjem litt babystøv frå meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...