Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... var ikke en såååå fantastisk opplevelse som alle skulle ha det til...

I 8 mnd nå har jeg stadig fått spm om hun sover hele natten... , nei hun har ikke det, hun våkner, spiser og sovner igjen- og jeg har også sovnet igjen, og nattammingen har i grunnen ikke plaget meg - er det svaret jeg da har gitt.. Jeg har jo ofte ikke husket om jeg har ammet 1,2 eller 3 ganger i løpet av natten... ÅÅÅhhh... så slitsomt for meg, syns folk da...

Nå, de siste halvannen ukene har hun faktisk sovet hele natten - helt av seg selv...

Har jeg merket noen forskjell?? Nei.. I grunnen ikke...

Så hvorfor var det da så viktig at hun skulle sove hele natten?? Vi vurderte jo å begynne med nattavvenning og greier, men har sluppet det..

Er nesten litt skuffa jeg, for at det ikke er sååååå fantastisk som alle sier.. hehe

Skjønner jo det at det er kjekt når jeg begynner å jobbe igjen da, og at det er viktig for snuppa å få seg en god natts søvn - og ikke avbryte med å spise og sånn, men jeg har i grunnen tenkt at når hun våkner sånn om natten så har ho behov for et eller annet.... mat, drikke eller kos...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vil bare si at du er heldig som sovner igjen når snuppa de ahr fått mat på natten.

Jeg kan bruke opptill1,5-2 timer på det verste før jeg sovner igjen og jeg orker snart ikke mer mat på natte.

Her er snuppa 8,5 mnd. nå de siste nettene har hun ku våknet 1 gang (kjmepedeilig) men før det ahdde vi flere netter hun våknet 4 ganger.

Har ikke merket NOEN forskjell etter at hun begynte med fast føde som vi gjorde når hun ble 5 mnd.

Her skal vi prøve å avvenne henne om drøye 1,2 uke . Pappaen begynner permisjonen sin da samtidig som jeg er hjemme så da tåler vi litt gråt.

Men vil jo helst at hun skal ordne det selv. Har sovet hele natten innimellom.

Håper hun fortsaetter å sove hele natten, for selv om du ikke merker så store forskjellen er det sikkert deilig hvis hun fortsetter å sove hele natten når du begynner å jobbe igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...