Gå til innhold

Hei Vita-84 3pp

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år og bor i kr.sand, jobber på en ica butikk, men er sm nå pga bekkeløsning, er ikke prøver, er 6 mndr på vei.. :)

Og heter Lisa, men det kommer vel ikke som en overraskelse.. :P

du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! :-) Gratulerer med magen!

Jeg heter også Lisa:-) Er 22 år, studerer for å bli radiograf og bor i Oslo. Er gift og har ingen barn fra før.

Skrevet

Så artig.. :)

Radiograf.. er det spennende da?

Jeg sku egentlig bodd i oslo nå og gått på makeup artist skole, men så ble jeg gravid, så da ble jeg hjemme for å få litt hjelp.. :)

Flytter til oslo så fort jeg føler meg trygg og klar..

Hvor lenge har du vært gift?

Skrevet

Ja, jeg syns det er spennende:-) Skal snart ut i praksis igjen - og da lærer vi masse!!

Jeg har også drømt om å gå makeup artist skole! :-) Hadde egentlig tenkt til det første året mitt i Oslo, men ble litt for dyrt, så jeg tok et jobbeår i barnehage i stede.. og året etter begynte jeg på høgskolen ..

Jeg har vært gift i 3 år (tidlig ute, ja;-)) med kjæresten som jeg har hatt siden jeg var 14 år..

Skrevet

Herregud.. så søtt.. er fint at noen holder sammen i dagens samfunn.. :)

Jeg gleder meg så til babyen kommer og jeg kan starte på livet mit igjen, føler alt har stått stille siden jeg ble gravid..

Skrevet

Det blir kos å få en liten baby da!! :-) gleder meg til jeg også skal få en liten en!! Vet du om du får du gutt eller jente?

Kan forstå at tiden står stille når du har så mye å se fram til!

Er du sammen med barnefaren?

Skrevet

Ja det er en liten gutt som bor der inne.. :)

Nei jeg er ikke sammen med ham, han ble en annen person da jeg va tre mndr på vei, som om han trodde at da kunne han behandle meg som han villle, som om jeg ville blitt hos ham uansett hva han gjorde. Så ble det slutt mellom oss, men han sku likavel være med på dette, men så plutselig forandra han seg på det og, sa at enten ble vi sammen og flytta sammen eller så ville han ikke ha noe med barnet å gjøre..

Huff ble langt.. må få ut litt av og til.. ;P

Skrevet

Så trist da! :-( Men så lenge du har andre rundt som støtter deg, er jeg sikker på du vil klare deg kjempe fint! :-) Men har full forståelse for at det kan være tøft å få en liten en alene!

Han er ikke noe å ta vare på viss ikke han behandler deg med respekt! Men kan jo hende at han obestemmer seg og vil ta ansvar når barnet er født.. Håper han tar til fornuft og skjerper seg, for sønnen sin!!

Skrevet

Ja det håper jeg også, men noen ganger lurer jeg på om han har det bedre uten pappan sin.. han er meget egoistisk..

Men jeg har flott familie og masse flotte venner som virkelig er her for meg.. :)

Så har man jo bim da.. hehe.. :)

Skrevet

Det er bra!! :-D Gode venner og famile (..og bim) betyr mye!! :-)

Blir spennende å se om amuletten din har rett! ..og kanskje jeg blir gravid denne pp! Er det noen her inne som har bekreftet svar som du har fått? ..syns det er spennende..

Tror du det er mulig for meg å få en slik amulett? og hvor? oj..ble mange spm her..

Skrevet

Ja er et par som har bekreftet, to stk testa svakt positivt på test idag.. :) Får se om de tester sterkere imorra, jeg sa ja på dem begge..

Har tippa riktig på alderen til ganske mange og antall barn de allerede har.

Det ligger ikke så mye i amuletten som det gjør i din energi.. skal jeg lære deg et triks?

Har du en ring du bruker masse?

Skrevet

JA!! Lær meg et triks!:-) Har gifteringen min!

Skrevet

Finn fram et smykke kjede og ta av deg ringen og bind kjedet rundt den..

Skrevet

Hvis du har msn, legg meg til der.. [email protected].. lettere å forklare der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...