Gå til innhold

Alt er så bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg bare måtte skrive av meg litt overskuddsglede! Jeg har aldri vært så interessert i barn. Begynte å prøve å bli gravid under tankegangen om at en kan jo bli for gammel for assistert befruktning også, og at jeg egentlig har lyst på barn og kanskje blir det kjekt etterhvert. Litt overraska da det gikk så kjapt å få det til, nesten før jeg hadde vent med til tanken.

Men nå - nå er livet bra nå! Var på ultralyd på fredag, og fikk se det lille nurket. Helt utrolig å se hvordan det rørte på seg, strakk seg, suttet på tommelen. I helga har vi vært på besøk hos svigers og jeg har bare vært i super humør. Gleder meg til å gjøre ting med babyen, babysvømming, trilleturer, snuse på ren babyhud. Denne helga har babyen begynt å sparke litt mer skikkelig også. Den tar fart, og gir meg et skikkelig dunk. Før har jeg bare kjent litt forsiktig kiling. Det er så kjekt!

Mannen min og jeg er super fornøyde, og dagdrømmer om hvordan det blir med en liten baby. Det som før så ut som hindringer virker nå bare koselig. Jeg må bare få si at jeg er fryktelig heldig, jeg har verdens kjekkeste mann, fast og interessant jobb, hus og bil i orden, gode venner og en liten baby i magen. Kan nesten ikke si dette til vennene mine, det virker for kvalmt. Det er jo mange som ikke er i nærheten av å ha det så bra. Dere får bare over med selvskrytet mitt jenter, jeg måtte bare få det ut:-)

Og ja da, ultralydbildene henger på kjøleskapet, verdens vakreste barn allerede.

Håper dere er like fornøyde med tilværelsen.

God klem til alle bimmere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det må være lov å være fornøyd og lykkelig uten at man skal være redd det er helt kvalmt. :-) Selv blir jeg litt engstelig når alt er bra på alle sier av livet, så da må jeg minne meg på at veien hit har vært ganske krongletee og nå er det vår tur. Gleder meg jeg og!

Håper du fortsetter å stråle! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...