Gå til innhold

Finne passende støvletter?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med å finne støvletter som passer meg rundt leggen. Veier ca 71 kg og er 165 høy, altså absolutt ikke veldig overvektig, men vil ned 5-10 kg for å føle meg vel. Bruker 37 i sko, men finner ingen støvletter som passer meg i leggen. Har prøvd mange par, men alle stopper rett over ankelen! Hvor handler dere andre med noen kilo ekstra og små føtter sko? Vil så gjerne ha noe annet å ha på en klumpete vintersko: (

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6791907-finne-passende-st%C3%B8vletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg like små føtter som deg, jeg bruker str 39 - men jeg kjøpte skinnstøvletter på dinsko. Jeg er betraktelig mer overvektig enn deg, så jeg vil tro det går opp i opp. De var litt trange å få på første dagen, men det er jo det som er så fint med skinn - de utvider seg.

Annonse

Bruker litt større skonr, men har også fotballegger! Jeg kjøpte et par skinnstøvletter fra Vagabond. Litt trange til å begynne med - også fordi jeg kjøpte dem et nr for små...

Men de har utvidet seg i leggen, og jeg har gått ned et par kilo - så nå passer de kjempefint!

Går på sykehusdietten nå, så jeg håper jeg mister noen kilo til ;)

Lykke til på skojakt :)

ja jeg sitter også i samme båt, 168, og veide ca 63 kg før jeg ble gravid nå..enten så strøyper de leggene dine ellers så får man ikke igjen glidelåsen...ahh...svipp så sitter huden din fast i glidelåsen....hehe...

skal man begynne å slanke leggene da eller....?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...