Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 jeg er en stor jente, veide 110 kg innen jeg ble gravid. nå er jeg i uke 34 å veier 125 kg. har tatt på 15 kg. var hos jordmor, å hun spurte hvor meget jeg veide og hvor meget jeg hadde lagt på meg. jeg sa det som det var. så sa hun at det var en pen og normal vektstigning..... og jeg skulle være fornøyd me det.... jeg ble helt paff..hadde forventet å få en kjempe lekse i vekt osv. så jeg er ganske fornøyd me min jordmor
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Så koselig da!! Fint å høre at ikke alle blir lekset opp av dustete jordmødre! Syns de kan kommentere vekt, men noen kommer jo rett og slett med frekke kommentarer! Min egen jordmor (som selv var litt godt i hold) syns jeg hadde gått opp helt greit, og spurte om lov til å få skrive vekta mi på journalen min. Er mange som ikke vil har vekta skrevet på. Satte pris på at hun spurte hvertfall!
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 jm min og legene jeg går til.. ingen spørr om venta mi.. jeg må da le. fordi jeg har ikke no problem med å si at jeg veier 119.. men skjønner at det er andre som ikke synes noe om å skrive ned vekt..
to tette og ei badehette:o) Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 æ å vil ha sånn jordmor:o) Heldigris du da:o)
Videlivi Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Både legen min og jordmora mi har også vært sånn, de syns det er veldig bra vektøkning på meg nå, 12 kg i hele svangerskapet. Trodde jeg skulle gå opp mer forrige uke, siden jeg ikke orker å gå så mye ( bekkenløsning) men hadde bare gått opp en halv kg. Nå må den ungen komme ut snart ( hadde termin 21 oktober)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå