Gå til innhold

HEI ELASTICA:) NÅ ER DET LENGE SIDEN SIST...TITT INNOM HER DA:)

Anbefalte innlegg

HEI VENNEN:)

lenge siden jeg har vært inne på din bay spå sider,,,har væer litt her i det siste:)

kan du være så snill å se hva du får opp på meg i dag,,,prøv å utdyp det du får opp,

jeg er født 08.04.84.

er jeg gravid?når blir jeg det?

stor klem..bare si det som dukker opp:)

Fortsetter under...

Hei vennen!!!

Ja nå er det lenge siden vi to har prates:-)

Ser du er både spendt og utolmodig no..Ser ut som om du er litt lik meg der -at når du bestemmer deg for noe eller prøver på noe så skulle det helst ha sjedd i går hehe..

Får veldig sterkt inn november/ desember og får inn feiring på deg rundt juletider:-)

Får inn en liten gutt jeg no og tror ikke du må vente så veldig lenge nå altså.

Stoooor klem

Ser du baby på meg ? 9 sept.-68...

ååå håper du har rett assa,,,begynner nesten å grine bare ved tanken på å bli gravid.

skulle hatt mensen i dag,,men ingen ting enda,men den kommer vell snart:)

håper du har rett og at jeg blir gravid snart assa:)skal gi deg beskjed:)

jeg fikk en januar på deg jeg..med ei jente.er litt sliten nå,,så kan hende jeg tar feil,,men det er det jeg får inn nå.

hvordan er der med deg om dagen?

stoor klem

Går fint, men har hatt eldstegutten på sykehus (han på 18) så jeg har vært veeeeeeeeldig bekymra som den hønemor jeg er. Nå er han heldigvis utskrevet og godgutten i fin form igjen. Har kost meg med ungene og bakt boller i dag. Har ikke vært på nett siden torsd. og stakk bare rett innom før leggetid:-)

Er litt sliten nå akkurat som deg -og satser på at det er derfor jeg ikke klarer å se om det er no eller ikke. MEN det må være nært. Håper virkelig du slipper unna tanta no, så jeg kan gratulere deg snart!!!!!

Ønsker deg det beste vennen! Stoooor nattaklem XXX XXX XXX

Januar høres supert ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...