Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 HAr kjøpt strømpebukse fra Tog T fra spar kjøp, de er for det første bare 70%ull, og for det andre er de med fot og foten er håpløs, vrir seg og er heilt dum. Hvor kan jeg kjøpe 100%ullstrømpebukse MED fot til min strraks 1 år gamle datter...........?? På nøstebarn finner jeg bare med fot opp til 12 mnd......de har ikke til større, da er det longs og sokker............... HJELP.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Aner dessverre ikke, men dytter den opp for deg:-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 tror safa er 100 % ull..er ikke sikker.. men det selges i sparkjøp butikkene i allefall...
hannemora:-) Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Du kan ta en titt på janus sine produkter,de har mye fint! er ikke sikker men tror alt er ren ull,og de går langt opp i str. Vet de har det på obs, og har sett det på nettbutikker!
hannemora:-) Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Det blinker en reklame for prinseull og prinsesseull på høyre side her,det var de jeg mente! og de var i ren ull..
#gurimalla# Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Janus sine ull-produkter er super,det samme er gull-ull sine. Vet at også cubus har ull-klær,men har ikke prøvd de selv. h&m har også,men det er uten fot da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå