Gå til innhold

første skoledag siden positiv test i morra!!

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

joda, det gikk egentlig fint:)

Var ei som jeg har et veldig nært forhold til som lurte på om jeg hadde fått mensen enda (har ikke sett henne på to uker,og da gikk jeg jo og ventet..) så hun fikk vite det.

Samt lærerne mine og rådgiver. Lærerne mine er så søte, fikk en god klem fra hver av dem!

Og rådgiver var også kjempekoselig, hun satte i gang masse rart for å legge til rette for meg, og sendte meg ut etter en halvtime med denne beskjeden "jeg tror du blir en veldig god mamma jeg!"

:)

Fin opplevelse:)

Og jeg klarte tilogmed å konsentrere meg i timene, sånn stort sett.

Enn dere andre da?

Så bra da:-)

Jeg fortalte det til en klassevenninne dagen etter at jeg fant det ut, vi reiste på skoletur den dagen, og jeg kunne ikke gå med den store hemmeligheten alene.

Har fremdeles ikke sagt det til lærerne, tiden går så fort, og jeg har bare ikke fått tid til det... Får prøve å gjøre det i neste uke.:-)

tenkte det var like greit å si det til lærerne med en gang. så tar de hensyns til meg om jeg blir dårlig og sånn. håper jeg slipper det da.

men jeg tenkte på det at kan jo bli problematisk om jeg mister..

men på den andre siden, så vet de jo i tilfelle hva det er da og.. og en kan jo ikke ta utgangspunkt i at det vil gå dårlig!!

Hm. litt glad nå! kommet over første sjokket og gleder meg til å få barn.. til å få mage:)

Godt at du hadde en venninne å dele med da, AprilSol! Jeg snakket som sagt med hun venninna mi også. hun har to barn fra før da, så hun vet litt hva det er snakk om:) det er en fin ting:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...