Gå til innhold

noen andre som har ubehag på jordmortimer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min jordmor er utrolig hardhendt!

Legen min har skjekka om hodet er festa to ganger, det har jordmor også, forskjellen er bare det at det er utrolig smertefullt når jordmor gjør dette(ikke vondt i det hele tatt når legen gjør det!)...

Det føles ut som om hun graver hendene sine langt ned i magen på meg, nesten som om hun prøver å gripe igjennom meg, eller prøve å ta hendene rundt hodet...

aner ikke hvor mange ganger jeg har vært nær ved å reise meg opp for å slå i et eller annet(helst henne siden det er hun som gjør det vonde!)

Jeg har prøvd å si det til henne, men hun sier at dette skal gjøre vondt, og når jeg sier at legen skjekker jo han også, men at det ikke er vondt da...ja da blir hun sur og klemmer enda hardere...kjerring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bytta jordmor, eller bare gått til legen i stedet.

Hun skal ivertfall ikke bli irritert når du sier i fra.

Hadde ikke funnet meg i det.

Skrevet

Hmm.. høres ikke bra ut. Syns kanskje det er litt ubehagelig nr jordmoren kjenner etter hodet, men på ingen måte vondt. Du har jo prøvd å si fra til henne også, men kanskje prøv å gjør det en gang til sånn at hun skjønner at du mener alvor. Tror ikke det er vanlig at dette skal gjøre vondt. Det er vel kanskje heller ikke noe særlig behov for at hun gjør dette lenger dersom hodet nå er festet. lykke til uansett ;)

Skrevet

Skal da ikke gjøre vondt..gå til legen istedet.

Skrevet

Jeg har omvendt forhold!!! Legen min er kjempe hardhent i forhold til jordmora! Særlig når han skal måle livmora! Han dytter målebåndet så langt inn i magen at den lille metalldingsen lager et merke som synes i flere timer etterpå!!! Også trykker han så hardt på symfysen - og jeg har bekkenløsning akkurat der!!! Nei fy!

Ganske synd, for ellers er han helt topp! Første gangen hodet var festet skulle han vise meg hvordan man kunne kjenne hodet, og han dyttet de kjempe hardt inn. Så tok han pulsen på knøttet mitt - 160! Det er det høyeste hun har hatt, så hun likte ikke å bli trykka så hardt på hodet. Ble nesten litt bekymret etterpå jeg, for hjerneskade og det som er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...