Gå til innhold

Parkering på SiV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at parkeringsforholden er så som så, i alle fall har jeg fått med meg at det er dyrt å parkere i P-huset. Men hvor mye koster dette egentlig? Regner med at faren til barnet blir boende sammen med oss to av dagene. Har forholdsvis lang kjørevei, så vi må kjøre bil (ser de reklamerer for offentlig transport på hjemmesiden sin).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et stort parkeringshus utenfor sykehuset i Tønsberg. Jeg har parkert der mange ganger og har aldri opplevd at det er helt fullt. Men for de som jobber ved sykehuset, er det ofte veldig vanskelig å få plass på morran, men det gjelder ansatt-plassene på toppen. Og der kan jo ikke vi parkere likevel.

Når det gjelder prisene, vet jeg ikke hva det koster per døgn. Men på dagtid er det i alle fall ikke noe dyrere enn i andre parkeringshus, så vidt jeg har lagt merke til.

Jeg skal til samtale på fødestua 15. november, da kan jeg lese på parkerings-automaten hva det står om priser.

Aner ikke hvilke busser som går direkte til sykehuset, men det virker ikke direkte fristende å stå på busstoppet en iskald desember-natt, med 5 minutter mellom riene, og vente på en forsinka buss. ;- )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...