Gå til innhold

spiser da så sjeldent plutselig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, har brukt elias som pumpe, mens jeg hadde brystbetennesle. ammet annenhver time på dag, og hver tredje på natt. så ble det en vane for han å spise såpass ofte. men så plutselig nå de siste dagene så har han bare spist hver 5 time, og bare fra ett bryst hvert måltid, mot begge tidligere. han virker ikke syk, men kan dette være bra da? prøver å tilby han brystet oftere, men han vil ikke spise før det har gått 5 timer. dette døgnet har han spist: 0200, 0700, 1230, 1800, liten soveslurk/attpåtår kl 2000. regner ikke med at han våkner før i 03-tiden inatt da. håper noen kan gi meg et betryggnede svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smak på melken og se om det er saltsmak, det er vanlig etter en brystbetennelse, og går over. De spiser ofte ved soving. Så forsøk å få ham til å sove oftere og amm i duppen.

Skrevet

smakte litt salt ja tror jeg, syns det var litt ekkelt da, så ville ikke smake for mye;) vet du hvor lang tid det tar ca før det vil bli normalt igjen da? er ferdig med diklosil kur om 2 dager. kan lecitin innvirke på gutten også? har brukt det i en drøy uke.

Skrevet

La det bero litt til. Det går nok over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...