novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 23. oktober 2006 #26 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har nettopp kjøpt Odenwalder dunpose, fikk anbefalt den av en venninne, dessuten ble den best i test i bladet Gravid sist vinter. Den hadde bare ett minus i motsetning til de andre, og det var at den røytet litt dun i sømmene (men venninna mi hadde ikke merket noe til dette). Posen fås i mange ulike farger, fleece inni, lett og stor, kan vaskes på 60 grader, glidelåsen kan åpnes så posen kan brukes som leketeppe hvis man f.eks er på besøk borte - og best av alt; den er på tilbud på Barnas Hus (tidligere Barneverden) akkurat nå, kr 1299,- eller 1449,- Haha, nå høres det ut som jeg reklamerer skikkelig her! Jobber ikke der altså ;-) Uansett, jeg spurte da jeg var der om det var to ulike poser pga to ulike priser, men fikk til svar at det hadde med hvilken farge man valgte å gjøre. "Motefargene" er dyrest, mens nøytrale som svart, blå osv koster 1299, i motsetning til 1799,- Man sparer altså 500, uansett hva slags farge man velger. Jeg kjøpte bare svart, liker best nøytral farge - men var visst venteliste på de med motefargene, for "alle" ville ha slik pose på tilbud og de måtte bestille fler. Har jo ikke testet posen enda, men har stor tro på at den er bra og vil vare lenge (3 år eller mer sier de). Den er lett og god, og man kan bare dytte bunnen opp i selve posen slik at den ikke blir for lang i begynnelsen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6789678-vinterposer-i-vogn-hva-har-dere-tenkt-p%C3%A5/page/2/#findComment-6800267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå