VinterSol+2 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Er en person som har kjent meg igjen her på BIM, som tydeligvis kjenner meg/familien min ganske godt. Men denne personen har tilogmed signert med anonym! det er så dårlig gjort!! Graviditeten er ikke offisiell enda, har tenkt å si det til foreldrene våre om en uke/noen uker og så andre folk til jul/over nyttår.. -men nå som en eller annen vet om det.. jeg friker litt ut jeg. er det dumt av meg? blir skikkelig stressa, lissom.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 kanskje si fra til denne personen att det er en hemmelighet da. Er vel litt vanskelig når de har signert med anonym. Men inn på tråden der du ble "avslørt" kanskje:)
Xenaen Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jaja, nekt til du blir blå. Det skal være lov å vente så lenge man vil! Det skal være lov å dra på vinklubb og snike med alkoholfri vin, Det skal være mulig å være kvalm og uggen, og at alle har en mistanke - MEN at man likevel lar være å fortelle til man er klar! Dette må folk bare respektere! Er det for tidlig så er det for tidlig rett ogslett! Lykke til, kan ikke tru at folk er så jævlig at de går ut og forteller noe sånn. Klem
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 det er en som har kjent igjen meg å...jeg skjønner ikke hvordan...det er til og med en person som jeg ikke kjenner...hvordan går dette?ligger det opplysninger et sted vi ikke vet om??hmm....du får prøve å finne ut hvem det er
VinterSol+2 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 var det inne på skravle? så at det var noen som hadde etterlyst deg der! Vel, jeg har jo logget meg på siden med falskt navn og all ting jeg.. så burde ikke være mulig å spore sånn, må være at personen kjenner meg! Men så har jeg de siste mnd lagt igjen en del info om meg selv kan du si. men forventet at hvis noen kjente meg igjen ville de tilkjennegi seg!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Det er jo ikke så rart folk blir gjenkjent her inne!!!!!!!!!!!!! Noen legger jo inn sin alder, navn på barna, hvor de bor, hvor gamle de er, osv osv, og da er det ikke så vanskelig for folk fra samme sted på samme alder feks å skjønne hvem det er!!!! Det er mange små steder i dette landet hvor "alle kjenner alle" !!! Det er lov å tenke seg om før man legger ut private detaljer!!!
VinterSol+2 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2006 nå kommer jeg for det første ikke fra et så lite sted, men ja, jeg har lagt igjen noe info. uansett blir det jo offisielt etterhvert! -Men jeg liker ikke at folk legger ut info om meg, og iallefall ikke når disse ikke signerer med nick, og jeg ikke aner hvem de er! Ikke meningen at folk skal vite det enda! Har noen venner her inne, og de vet,sef. Men vi er lissom "sammen om" disse hemmelighetene, see? men en ting er å legge ut info om seg selv, en annen ting er når noen legger ut info om meg!
Krokodillemor Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Hvis noen har lagt ut innlegg med informasjon om dere som dere ikke vil ha offentliggjort kan dere be moderator om å slette det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå