Gå til innhold

Dere som har flere enn ett barn.

Anbefalte innlegg

Har typiske PCO eggstokker sa gynekologen til meg på 6 ukerskontrollen jeg hadde i forrige uke...så da er det i alle fall sikkert. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å slite like lenge som denne gangen med å bli gravid igjen? Fikk førstemann (jente) i forrige måned, og prøver likegjerne med en gang igjen å få nestemann siden det tok så lang tid første gangen. Det hører med til historien at jeg trente mye og gikk ned totalt 22 kg før jeg ble gravid. Mangler 3-4 kg før jeg er tilbake til der jeg var før graviditeten, og har planer om å fortsette nedover. Nå blir det cirka 3-4 trilleturer i uka, men kostholdet er så som så med. Gynekologen sa at graviditeten kunne virke hormonstabiliserende, og jeg har allerede hatt en mens til tross for fullamming. Hvor "lett" gikk det for dere å bli gravide med nr 2?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6789163-dere-som-har-flere-enn-ett-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde nok ei stund ja. Men den første graviditeten var også for meg hormonstabiliserende så mens kom som en regelmessig klokke for første gang i mitt liv. Fikk nr 1 i mars-99 og nr 2 kom des-01. Kan vel si vi prøvde et års tid. Med nr 3 har det vært værre. Begynte prøvinga i 2003. Hadde i ma i vår, men er gravid igjen nå. Har redusert vekta og gått på pergotime og metformin denne gangen. Ved de to andre graviditetene ble jeg naturlig gravid. Lykke til med prøvinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...