3barns-mamma <3 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Noen her som har kjent når egget har festet seg?? jeg fikk plutselig ganske vondt i høyre side i livmor i halv 1 tiden i går kveld, varte bare noen sek, men kjente det som noen stakk meg med en nål innvendig.... så ble jeg plutselig veldig kvalm, men dette ga seg fort.... visst jeg er gravid nå, så er jeg akkurat i den uken som egget skal feste seg...... er det noen andre med samme erfaringer her??
noje Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Har kjent dette noen ganger i den tiden da jeg har eggløsning. Det kjennest ut som en nål på ene eller andre siden. Jeg har aldri egentlig visst hva dette kunne være. Jeg har ikke vært gravid desse gangene jeg har kjent det.
jakm80 Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Det er egentlig ganske merkelig for jeg har ikke vært kvalm gjennom sv. skapet, men en morgen på vei til bussen i den tiden det antagelig festet seg, vurderte jeg å gå hjem da jeg brakk meg og var litt uvel hele dagen. Tenkte at nå er jeg gravid, tok test senere på dagen, var negativ. Men noen uker senere var testen positiv så jeg tror nok at noe skjedde da : )
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde prøverør og såg på da de satte inn egget. Dette gjorde vondt i seg selv, men jeg kunne ikke kjenne at det festet seg likevel...
KMB Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde den stikke med nålfølelsen da jeg ble gravid med nr. 1. Hadde det første pp. Da ble jeg ikke gravid, men fikk en utrolig sterk litt forsinket mens (tror jeg hadde tidlig abort). 2 pp. kjente jeg ingen ting. 3pp var nål følelsen tilbake, og da satt hun. Ved de andre 5 graviditetene (men venter barn nr, 4) har jeg ikke merket noe nålfølelse. Derimot ser jeg at jeg er i utrolig dårlig form siste uke før ikm, og at bryster og brystvorter er ømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå