3barns-mamma <3 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Noen her som har kjent når egget har festet seg?? jeg fikk plutselig ganske vondt i høyre side i livmor i halv 1 tiden i går kveld, varte bare noen sek, men kjente det som noen stakk meg med en nål innvendig.... så ble jeg plutselig veldig kvalm, men dette ga seg fort.... visst jeg er gravid nå, så er jeg akkurat i den uken som egget skal feste seg...... er det noen andre med samme erfaringer her??
Doubichou Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, jeg kjente ingenting men jeg hadde saakalt festebloedning.
3barns-mamma <3 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 ok, tror ikke jeg har hatt noe festeblødning?? er det så mye at man legger merke til det da?? ser liksom ikke på papiret etter jeg har tørket meg:-) når jeg har tisset altså:-) hehe
Tommage♀♂ Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg opplevde det samme som deg faktisk. Etter sex en kveld lå jg i sengen og "kjente" at jeg ble gravid. Rart, jeg bare visste at dette var gangen jeg skulle bli gravid! Og testen i etterkant bekreftet det, hehe=) Sikkert mange som kommer til å protestere nå, og kanskje var det bare innbillning også, hva vet jeg? Men jeg snudde meg fra rygg til mage, og kjente at det stakk litt i livmoren. Tenkte bare at "å nei, nå løsner egget!", og snudde meg på rygg igjen. Herregud, det høres jo helt rart ut når jeg skriver det her, haha!
3barns-mamma <3 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 oi oi, dette er jo så spennende:-) klarer neste ikke vente til lørdag selvom jeg må.... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå