sweetey Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg klarer ikke være vekke fra babyen min uten å despe helt... Stoler ikke på noen desverre... råd?>??
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Ingenting galt med deg, det er da helt normalt. Det er jo det dyrebareste du har Blir nok bedre når han/hun blir litt eldre... Litt bedre i alle fall.
sweetey Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 hva er eldre? hun er 6 mnd nå...
miss u Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 er vel ikke noe galt med deg, hehe... selv synes jeg det er litt herlig å ha noen timer for seg selv, har 100 % tillit til pappaen og stort sett øvrig familie. har dessverre ikke noen råd, men du må bare ta den tiden du trenger, tror ikke det er så mye å gjøre, du er klar når du er klar:-) hvor gammel er babyen din?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, regnet med du har barn under ett år her. Vanskelig å si når du vil synes det er ok med litt fri. I alle fall når barnet er rundt 2-3 år. he he, når trassen setter inn. Neida, forhåpentligvis litt før det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå