Gå til innhold

Dere..hva jobber dere med? Er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg er utdannet sykepleier.

Fordelen med det yrket er at det er utallige steder vi kan jobbe, utrolig mange forskjellige vidreutdanninger og veier innenfor faget... Kan også jobbe i andre land, eller feks offshore!

Jeg jobber på sykehus, og trives superbra med det. Etter hvert blir det en vedereutdanning i intensivsykepleie:-)

Og så er det en utrolig sosial jobb, og det passe meg bra da jeg er veldig sosial og pratsom person!!

Hei

Jeg er familieterapeut og jobber i BUP. Trives veldig godt!!

Er barnevernpedagog i bunnen og ar to år videreutdanning i fam.terapi. Anbefales!

Og...tror ikke vi blir arbeidsledige...;-))

Men det viktigste er å følge hjertet og ta utdanning etter interesse.

Lykke til!

jeg er hjelpepleier..... har likt det veldig godt... jobber nå på psykiatrisk avd, har gått 1 års videreutdanning i psykiatri... veldig interessant.

men jeg har blitt litt lei, lei av dårlig lønn og lei av å gå i turnus... vil bli sosionom nå...

Jeg er sykepleier, og jobber på sykehus og i hjemmesykepleien, trives utrolig godt i jobben, arbeidsdagen går utrolig fort, mange skjønne pasienter, variert og utfordrende arbeid.Gode kollegaer er alfa og omega da!!!!!

Men har og vurdert å utdanne meg innen noe helt annet, men det er mest pga jeg blir så utrolig provosert av de småstillingene de tilbyr oss, og at de bruker oss som tilkallingsvakt istedenfor å gi oss faste stillinger. Har veldig mange venner som jobber to-tre ulike plasser for å komme opp i full stillingsprosent, og det blir mye helgejobbing!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...