Gå til innhold

Desember: Du tror det ikke før du får se det..

Anbefalte innlegg

Men det er helt sant, så akkurat et program på Tv N om mødre som ammet, selfølgelig vel og bra, men det var en mor som ammet sin datter som snart ble 8 ÅR!! Jeg trodde ikke mine egne øyne der hun lå i senga og ammet dattera si! Var det noen som så programmet??

Har dere noen grense på hvor lenge dere vil amme?

Jeg har alltid sagt et års tid, men vi får se hva det blir.

Her er det bare "servering" på morningen, av og til på kvelden.

Fortsetter under...

Forstå det den som kan, skulle liksom hjelpe henne i starten for å øke melkeproduksjonen!! Jeg begynte nesten å le faktisk, for det kan jo ikke være mulig!! Godt vi er forskjellige, ellers hadde det blitt en forferdelig trist og kjedelig verden.. : ))

Hæææ???drakk mannen morsmelk og???yyyeeeeeeeeekk.. mannen min va jo livredd for den melken når eg amma..hihi, fikk nesten angst viss snuppa dro seg av og spruten stod på han når vi låg i senge:)fnis..

Han hadde ik nærmet seg den melken om han fikk betalt for ein gang..

Så bare litt av programmet, men hjelpe meg for noen forskrudde damer. Hun jenta på 8 at hun gleda seg til å bli voksen og få pupper, for da kunne hun suge på sine egne pupper. Stakkars jente. Og hun som adopterte, helt besatt på å få jenta til å ta puppen.

Nei, her ammes det enda, men storejenta slutta selv når hun var rundt ett år. Tenk hvis jeg skulle amme henne enda..... Sprøtt! Hans Marius får drive på en stund til, får se hvordan det går. Han er så glad i puppen, at jeg mistenker jeg må til med avvenning... Typisk gutt :-)

Annonse

Helt utrolig!!!

Jeg så på og klarte nesten ikke se på når 8 åringen ammet. Blir helt forskrudd synes jeg.

Og når moren til dama som ammet 8 åringen fikk i oppgave å amme barnebarnet sitt fikk jeg frysningen. Vææææææ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...