Gå til innhold

Anbefaling volvat oslo?

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Er det noen som kan anbefale en gyn på volvat i oslo? Vi er ferdig utredet og er etter boken "friske", men jeg spotter noe forferdelig, og er lei av at alle sier at dette ikke har noe å si og at det ikke blir tatt tak i akkurat dette problemet. Kanskje er det mer håp privat?!?!?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6788238-anbefaling-volvat-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ikke i oslo men jeg bruker volvat i bergen og er veldig fornøyd. Kunne ikke tenke meg å gå noe annet sted. Det beste er å bare bestille time, forklare at det har med barnløshet å gjøre og så håpe på det beste... Lykke til da!

Hei

Jeg har vært inne til to innvendige ultralyder og en samtale til IVF på Volvat i Oslo og er så langt veldig fornøyd. Føler at de forklarer ting veldig nøye og at vi kan ringe å spørre når som helst hvis det skulle være noe vi lurer på.

Vi er også "friske", men pga lang ventetid ønsket vi benytte oss av tilbudet på Volvat.

Lykke til :-)

Takk for svar jenter. Har vært der nå i kveld. Jeg ble ikke akkurat imponert over gynekologen, men men. Han var bare ikke særlig hyggelig. Han fant åpne kapillærer som han mener er årsåk til spottingen, men jeg vet ikke helt om jeg kan tro at det er så lett. Er henvist til riksen, så nå får vi bare ta det derifra.

Jeg husker ikke navnet. Det blir så mange leger her og der etterhvert...men jeg ble bare litt skuffet over at han bare ikke kunne gjøre noe for meg og sendte meg videre IGJEN. Trodde volvat kunne gi et bredt tilbud og at de hadde eksperter der, men jeg har nok bare trodd feil. Så da er det bare å kaste seg i gang med prøverør etter å ha fått brent de kapilærene.

MEN, en ting skal han ha for, og det er at han er den første legen som har sagt til meg at det er vanskelig å bli gravid når jeg spotter sånn, fordi egget blir skylt ut istedenfor å feste seg, og det var litt digg å høre en lege endelig si det jeg hele tiden har trodd.

Annonse

hei.

Ja det hørtes bra ut.

Jeg ringte med på IVF på volvat i dag tidlig.

Der fikk jeg beskjed om at jeg kunne sende over alle papirene mine, slik at de fikk sett over de. Samt tilby en time til oss.

På IVF på ullevål sier de at alle prøvene mine er fine og at det er ingen grunn til at jeg ikke klarer å beholde barnene. Men jeg søker svar. 5 graviditeter, på rad, hvor alle ender i abort. Tror bare ikke det er rene tilfeldigheter..... Men jeg kan jo ta feil..... håper jeg.....

Håper du får en fantastisk oppfølging på Riksen. (jeg jobber der, men ikke under selve sykehuset.)

Har hørt mye bra om stedet.

Huff, å miste fem ganger høres helt forferdlig ut. Jeg synes det er fælt å håpe håpe, men det må jo være enda mer psykisk terror å leve sånn i ekstrem lykkerus og ekstrem tristhet opp og ned, hele tiden. Føler virkelig med deg. Jeg håper for din del at de finner ut årsaken til at du mister. Det kan ikke være tilfeldig så mange ganger på rad.

Håper du får god oppfølgeing fremover. Jeg skal sette meg ned å lese om IVF nå, gud, det er skremmende at man må ha så mye hjelp for å få det etterlengtede barnet....

Stor klem

Hei!

Jeg er som deg forferdelig plaget av spotting:-(

De gyn jeg har vært hos har sagt at spottingen ikke er noe hinder for å bli gravid, noe jeg nettopp tror det er...(har prøvd i over 2 år)

Ville bare dele min erfaring med deg:

Jeg går nå på fertilitetssenteret på Omnia(Aleris) hos Dr.Øystein Magnus.

Han er kjempehyggelig, og tar virkelig spottingen på alvor!

Så kan anbefale Omnia hvis du ikke var helt fornøyd med han på Volvat.

Når man går privat og betaler såpass mye, er det viktig at man er fornøyd!!

Lykke til videre:-)

Jeg har ombestemt meg.... hehe... For jeg har sjekket litt rundt.

Så nå har jeg takket ja til time på rødekors klinikken.

De sa at jeg kunne ringe samme dag som jeg finner ut at jeg er gravid (Håper det går fort). De vil da følge meg tett, med først en serie blodprøver... Og så vil jeg få hormon behandling. De vil gi meg tidlig ultralyd fra uke 5 og oppover....( selv om det er vansklig å se noe så tidlig)

Jeg vet jo godt at går det galt, så er det jo ikke noe å få gjort. Men det hørtes bare litt bedre ut enn på ullevål, for der må jeg bare vente til ca uke 6. Ikke får jeg noen behandling der. bare håpe det utvikler seg, og det sliter på psyken min.

Det er også ganske godt å få "blåst ut" situasjonen min her inne også...

Takk jenter for mange flotte svar.... Håper vi får det til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...